Når du blir 66, så gjør du som du vil

Påsken siger innover oss og vi er i fullstendig feriemodus! Ikke nok med det! Det er pappas bursdag! Aprilspøken selv der ingen trodde på bestemor den dagen hun lå på Nordfjordeid sjukehus og hadde fått en sønn for 66år siden. Sangen sier at når man er 66 så gjør man som man vil men pappaen min har gjort akkurat det han vil hele livet 😁

Pappa har vært fisker i 30år og har ett rykte for maten han har lært seg selv og lage. Han har vært kokk på mange båter og det går fortsatt gjetord om den deilige husmannskosten han tryller frem, noe jeg også har hatt stor glede av.

Pappa er bestefar til to som alltid har vært hans nr1 og på mange måter ble han farsfiguren i heimen da de var små. Hver eneste gang det har vært samvær med barna har han ytret ønske om og få være med og barna mine elsker besten sin høyt ❤️

Sept 2018 forandret hele livet seg og vi trodde vi ville miste pappa. Kreften i magen var nådeløs og han måtte kjempe seg igjennom 6 cellegiftkurer og en stråling. Pappa har alltid vært glad i mat og jeg tror dette reddet han i denne perioden. Pappaen min visste ikke hvor han var, og like greit var det. Pappa var alvorlig syk men klarte og kjempe seg tilbake til livet og oss ❤️

I dag skal vi feire deg pappa! Jeg elsker deg ❤️🌹

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg