Når den syke ikke ønsker hjelp

Jeg har blitt spurt om å holde ett innlegg på møteplassen som jeg har holdt innlegg på før og denne gangen er temaet: pårørenderollen når den syke ikke ønsker hjelp!❤️

Jeg har jo sagt lenge nå at jeg sier nei til slike forespørsler, siden jeg er angrepet av sceneskrekk men med ett så spennende tema klarte jeg faktisk ikke å si nei 🤭

Det er så komplekst og så omfattende! Så viktig! og ett tema vi snakker svært lite om.

Jeg har fått god tid på meg, innlegget skal holdes 30.mai så frem til da vil tankene spinne rundt dette temaet og hva som er min erfaring når det kommer til dette.

Erfaringene er så mange ifra så forskjellige aspekter og posisjoner, jeg har levd ett langt liv med så mange ulike problemstillinger så det gir meg mye å få dele det.❤️

Det er en stor ære og bli spurt 🌹

Dagen på jobb har gått som alle andre dager på jobb den siste tiden, der man springer ifra ting til ting og egentlig ikke lander før man er hjemme igjen. Det er deilig når det er hektisk og man føler seg til nytte 😁

Nå har jeg laget meg en kopp med kaffe, noe jeg nesten aldri gjør etter jobb. Jeg skal nyte den før jeg skal hente Sebastian som jobber overtid og jeg tenker å ha litt metime her i stua aleine 🫶

 

Livet er en karusell for tiden og jeg er redd jeg fortrenger det som er vondt så hardt at det går utover nettene mine, jeg våger rett og slett ikke å ta innover meg alvoret for da er jeg redd jeg bare faller sammen.

 

Jeg får ofte høre om hvor sterk jeg er og hvor modig jeg virker, men innimellom føler jeg meg riktig svak og da hjelper det å ha en slik portal som dette der jeg bare kan lette hjertet mitt og være meg selv.

Innimellom griper frykten meg men jeg vet akkurat hva som hjelper og jeg er så glad for at jeg har denne muligheten. 

 

Det hjelper meg å filtrere alt som skjer slik at jeg kan fokusere på det viktige i hverdagen min, slik at jeg ikke bærer med meg alt i ryggsekken og kan gå med lette steg ❤️

Nå skal sofaen nytes en stund 🤭 man merker ikke hvor sliten man er før man setter seg ned, og da er det gjort! 😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg