Når dagen blir langt ifra det planlagte

I dag har jeg fått testet meg! i dag har jeg blitt utsatt for en av disse farene for slike som meg! nemlig endringer i viktige planer, og jeg kjenner på ubehaget men også på denne mestringen. Det ble ikke samvær i dag som planlagt og jeg har hatt nedtelling til denne dagen og alt, men vet dere hva? det gikk faktisk veldig bra! jeg tok det som ett rusfritt menneske og tenker på barnet mitt som har blitt sykt og ikke meg selv, jeg har valgt og gjøre denne dagen bra på tross av skuffelsen og jeg føler at jeg har tatt ett stort steg i dag.

Vi har vært på besøk hos farmor og farfar (Sebastian sine men jeg har tatt over dem siden jeg ikke har mine egne), vi har handlet inn til helg og tatt den faste kjøreruta rundt øya her for og klarne tankene og få vonde følelser på avstand, vi har rett og slett hatt en kjempefin dag sammen! 

Jeg ble så fornøgd med badet mitt at nå smitter det over, og kjøkkenet står for tur! vi er to rotehuer som bor sammen og jeg skal nå organisere skapene på kjøkkenet og lage en orden, når jeg ser inni dem får jeg rot i huet og med sååå enkle løsninger kan man forbedre det hele. Jeg har meldt meg inni en del grupper og dere vil se fremover at jeg lærer mens jeg går veien, for det slår meg hvor vanvittig vanskelig jeg gjør tingene. Med lette løsninger kan man faktisk holde orden hele tiden og slipper disse skippertakene innimellom. Det har bare tatt så lang tid for at jeg skulle forstå det, som med alle ting og jeg tror at jeg går i ett mønster hele tiden og ikke åpner øynene for alle mulighetene som er rundt meg, dette viser også igjen i livet ellers.

Turen i dag gikk som alltid til Refvikssanden der vi tok noen blinkskudd. Jeg gleder meg til sommeren der ute! for nå er det kaldt. 

Legg gjerne igjen ett spor etter dere i kommentarfeltet! fortell hva deres planer er for helgen, jeg elsker og høre ifra dere som er innom og titter. Stor helgeklem til dere alle! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg