Nå skal vi lage bryllup folkens!

 

 

FOR en natt dette her har vært! 😳 for å si det enkelt har det vært vanskelig og forestille seg og klare og lage til ett bryllup i dag, den har vært helt grusom. 😞 Om knappe to timer skal vi avgårde til lokalet vi har leid, innen det må vi få alt i bilen og gjøre oss klare, dette her blir en lang dag kjenner jeg, jeg får bare brette opp erma, pælme i meg masse kaffe og satse på at det enten går bra eller går over.❤️

Denne forkjølelsen har tatt det hele og fulle fokus, jeg har faktisk ikke rukket og bli nervøs for morgendagen en gang, mange ting har blitt utsatt og nå er det faktisk siste tjangse! 😳 nå har jeg sparkla ansiktet og puttet på meg ett smil som ikke kommer ifra hjertet, nå skal vi lage bryllup folkens! 😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg