Nå kan man faktisk kjøpe seg familiemedlemmer!

Man kan faktisk kjøpe seg nye familiemedlemmer! Jeg gjør det på jevnlig basis 😂 I dag kjøpte jeg meg 10 nye medlemmer av familien som stadig vokser og utvider seg. 

Etter at jeg kuttet rusen fikk vi oss ett akvariet og har bare oppjustert og oppjustert siden vi fikk det! nå har vi tre forskjellige typer fisk og jeg har i dag kjøpt ny pumpe, siden den vi hadde tydeligvis var altfor liten. Dem har også fått nye steiner i bunn og plante av plastikk. Det ser litt grumsete ut, men jeg har akkurat romstert nedi der. Jeg håper de nye fiskene trives! 

Tro det eller ei men disse fiskene har blitt ett tegn på at jeg ikke lenger er en misbruker og at jeg kan ta vare på noe annet enn bare meg selv. Nå er det “bare” fisker, men dem har blitt en del av hverdagen våres og det gjør faktisk noe med hele stuen! ett lekkert inventar og en del av interiøret.

På mange måter finner jeg roen av og se på disse krabatene og det er noe fredelig over det. Det er også avhengighetsskapende, men veldig sunt!

Nå er jeg sliten etter en lang tur til Nordfjordeid og traumebehandling der. Jeg har mange ting jeg skulle ha gjort, og burde, men jeg eier ikke energi etter disse timene og jeg holdt faktisk på og sovne under timen. Det sier litt om hvor mye det krever. 

Resten av dagen skal jeg bare roe helt ned her i heimen min, jeg skal nyte akvariet mitt og rydde før min kjære kommer hjem. Dette livet er bra og det gir meg vanvittig mye.

Jeg er komplett på en måte jeg aldri i mine villeste fantasier hadde trodd var mulig. 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg har hatt akvarium for mange år siden, jeg så nesten aldri på tv, satt bare å studerte fiskene. Kos deg og nyt fiskene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg