Nå kan festen starte! – Oppdagelsesferd med øyhopping –

Herrelighet for ett adrenalinboost!😳

Jeg tar meg selv i å bare lukke øya og nyte surret rundt meg, småpraten og alle disse menneskene jeg har blitt så glad i 🫶

Jeg vet at tiden vi har sammen er begrenset, dermed må jeg suge til meg det hele og ikke la ett eneste øyeblikk gå til spille.❤️

 

I dag etter selve Årsmøtet ble vi kjørt i båt rundt til dette himmelske øyriket som er rundt Florø, en helt egen stor båt bare for oss! slike “klypermegselviarmen”-øyeblikk som gjør hele livet bare verdt å leve.

 

Det har gått i ett bankende kjør i dag, man rekker ikke å nyte dette flotte hotellrommet en gang! jeg gleder meg til festmiddag og åresalg, vi er kjent for den gode stemningen og jeg VET av erfaring at magemusklene kommer til og være såre i morgen.🤭

 

Jeg er bare glad jeg er ferdig med årsberetningen, jeg blir aldri helt vant med å stå foran andre mennesker og skulle prestere. Nå er alt det formelle over, nå kan festen starte!😁

 

Jeg skal ikke ta på meg æren for fotograferingen i dag, jeg våget meg ikke ut på dekk men sendte en assistent for og få bilder til bloggen! meget fornøgd med innsatsen, tusen takk (du vet hvem du er)🫶🤭

Jeg avslutter innlegget med tidenes bildedrøss ifra en magisk rundtur med båten fylt med mennesker jeg er glad i 👇

 

LOL
Den blå båten “vår”

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg