NÅ er det for alvor jul i heimen!

I dag har vi hatt besøk av mitt søskenbarn og hennes datter og sist jeg såg henne var i 2003! det er helt vanvittig da hun bare bor en times tid unna men alt har rent uti sanden og jeg har faktisk ikke hatt noe kontakt på så mange år. Det blir ikke like lenge til neste gang og jeg innser hvor lite familiær jeg har vært det siste tiåret og hvor mange ting jeg har gått glipp av mens verden glidde forbi og jeg satt på samme viset. Verden har gått videre uten meg føler jeg på mange måter og nå prøver jeg å hente meg innigjen på alle disse områdene som ble preget av rusen min, etterhvert vil dette gå tilbake til normalen og familie er det viktigste av alt. 

Min kjære har hatt sin siste dag på jobb i dag før jul, og har hele 13 dager juleferie som han skal tilbringe sammen med meg! jeg har prøvd å rydde litt og gjøre de siste tingene slik at han bare kunne komme hjem og slappe av. As we speak ligger han på sofaen med dyna tullet rundt seg og har for alvor tatt juleferie! 🙂 jeg ser slik frem til å få disse dagene sammen med han, for oppi alt stress og hverdag har vi glemt litt og bare være kjærester, denne fellen mange par går i og nå skal vi ta oss innigjen og lade opp til ett hektisk år med masse nye muligheter! det ser ut som ting ordner seg for oss, det faller på plass og plutselig har vi ett normalt og trygt liv på alle måter, dette har virkelig vært året våres! 

Denne berømte julestemningen kommer i rykk og napp og de minste ting kan gi meg kriblinger i magen! mest av alt får jeg kriblinger i magen av å tenke på at jeg er edru og skal nyte 13 dager med familien min her hjemme, hele 13 dager foran oss der vi har null planer om annet enn koselige ting sammen med dem vi bryr oss mest om! jeg får kriblinger i magen av å tenke på stemningen barna mine nå kjenner på og julestemningen dem kjenner på, bare alle rundt meg har det godt, så har jeg det faktisk ganske så bra selv, og jula handler om dette. Vi kunne hatt det så mye værre, det vet vi så godt og jeg er så takknemlig for at jeg får lov og leve livet mitt som jeg gjør, uten angsten og higet som alltid kontrollerte meg. Takknemlighet er stikkordet for året som har gått og tiden som kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg