NÅ er det faktisk helg! På ekte

God kveld alleihopa!❤️

Denne fredagskvelden har vært helt utenom det vanlige, den har vært så fredelig! det har vært så sinnsykt hektisk rundt oss at jeg faktisk ikke husker sist vi bare slappa av, jeg tror vi begge trenger en roligere periode nå.

Det eneste jeg har gjort i kveld var å komme meg nedi kjelleren og fikk ta meg en lang og varm dusj, jeg merket det med det samme hva bare en enkel dusj kan gjøre når formen er på bunn….. En magisk kraft i vannstrålene!😁 ellers har jeg passa på fisken våres som tydeligvis er syk og er litt irritert på meg selv som ikke lytta til egen magefølelse i går, da hadde fisken allerede fått medisiner. Nå må vi vente helt til i morgen og jeg håper at han holder ut, det er mye selskap i han så det ville vært trist og miste han.😌

 

  Nå ligger jeg i morgenkåpa inntulla i dyna med en iskald sprite zero foran meg, om jeg hadde hatt stort nok bord så hadde jeg lagt beina på bordet! 😂 det er freddan! God helg kjære fine lesere! ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg