Mye har endret seg de siste årene, også innstillingen til livet!

God morgen venner og velkommen fredag den sekstende!😁

I går hadde datteren min 20årsdag og alle tidligere bursdager og merkedager har blitt en negativ greie, en dag der jeg egentlig bare tenker på alt vi har mistet men i går skjedde det en endring i meg.❤️

 

Istedenfor å tenke på alt vi aldri fikk fokuserte jeg på alle disse gode minnene vi har skapt oss igjennom en årrekke med møter og opplevelser! jeg tenkte på hele fremtiden vi har sammen og alle minnene vi skal skape, og det har datteren min hjulpet meg til og gjøre. Hver eneste gang jeg nevner det blir jeg fortalt at vi må fokusere på alt vi har, alt vi skal og på fremtiden.

 

 ❤️

 

 

Dagen gikk forbi og ikke en eneste gang tenkte jeg negative tanker og jeg tror jeg svevde igjennom hele dagen!🤭

 

Det er kun og blått positivt!😁

 

I dag er jeg tilbake til jobb og etterpå er det faktisk helg igjen! ukene suser!😳

 

Jeg ser frem imot alt som venter, jeg har en skikkelig godfølelse i hele kroppen selv om hælene verker og kroppen ikke er særlig glad i disse temperaturforskjellene. Jeg kan ikke klage!🤭

 

Ha en superduper start på fredagen venner, det skal jeg! ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg