Møtt ett kjært og kjent ansikt i en av Norges storbyer!

Tipp hvem jeg plukka opp i Åsane da!?!

🤭😁

 

Bestevennen min igjennom hele 20år! 😳 bare jeg tenker på det får jeg grøssninger på ryggen!😬 Vi har blitt gamle Stinemi ❤️

 

Å være sammen med henne her i Bergen var en helt ny opplevelse, vi henger sammen hjemme og har vært på tur før men aldri her i Bergen så hele settingen var litt merkelig må jeg si 🤭

Vi får ta og reise litt sammen når tantebarna er større og oppleve verden! ❤️vi skal jo bli gamle sammen, så tid har vi flust av.🤭

 

 

 

En date på Maccern og en kjøretur for og lufte henne litt, hun skal nemlig være her i mange uker til.❤️

 

Nå er vi hjemme igjen og skal ta fatt på siste kvelden her, det er med tungt hjerte vi forlater “fristedet” våres og tar fatt på reisen hjem. Hverdagen venter, forhåpentligvis en enklere en! ❤️

 

Jeg har faktisk hatt noen øyeblikk der jeg har sett vakre ting i dag og kjent pirringen i magen!😁 hele målet med reisen var å finne inspirasjonen igjen og jammen santen ser det ut som det har virket. Når man kan se vakre ting og føle glede!❤️

 

Vi har sluppet skuldrene såpass langt ned nå at vi sover til langt på dag 🤭 jeg har gått i en slags komatilstand i hele dag og har ikke våknet skikkelig. For første gang uthvilt på lang tid gjør også noe med tankene, man tenker plutselig enklere på ett vis.🌹

 

Nå skal jeg nyte siste kvelden ilag med desse favorittmenneskene mine!❤️

 

Bare innom for og oppdatere denne bloggen som har blitt viktigere for meg en jeg liker å innrømme, dere er ventilen i hverdagen som gjør alt så mye lettere for meg.

 

Tusen takk, for alt dere gir meg. 🌹

 

 

 

 

Ingenting gir meg større forventninger og sommerfugler i magen som når jeg ser disse broene som er her i Bergen. Da vet jeg at jeg snart er fremme!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg