Motgang gjør deg sterkere, ikke sant?

Det stormer rundt meg og  det er fullstendig kaos i hodet, jeg må holde meg fast fysisk for og klamre meg fast til realiteten og virkeligheten, det vrenger seg i hele kroppen og jeg er på nippet til og få fullstendig panikk konstant, slik føles det i dag og nå har jeg gått i mange timer med denne forferdelige følelsen av å ha null kontroll. 

Det føles rett og slett som jeg er i ett slags vakum for og beskytte meg selv, jeg gruer meg virkelig til at realiteten slår inn og jeg mistenker at dette vil skje i natt når alt er stille rundt meg, jeg gruer meg.. 

Man prøver i slike situasjoner og gjøre ting man normalt sett gjør, og i kveld har jeg kjørt rundt varer igjen, bare på reflex for og presse tankene bort. Jeg håpte så inderlig at vi fikk svarene i dag på hvorfor blodtrykket til mamma var oppi hele 220, og var fortsatt over 200 i kveld, men den gang ei. Denne usikkerheten hater jeg mest av alt! jeg er helt klar for og få svarene uansett hva dem blir, men denne ventetiden gjør en fullstendig sprø i hodet.

Jeg har brukt hele dagen til og få tiden til og gå, og har ennå ikke satt meg ned og summet meg, jeg prøver bare å holde ting på avstand for om jeg starter og gråte nå så klarer jeg nok ikke og stoppe. Jeg er virkelig livredd for mammaen min, dette er faktisk det verste marerittet….. at noe skulle skje henne. 

Siden lørdag har den ene dårlige nyheten komt etter den andre, det har vært som en ubehagelig tur med karusell, der man egentlig ønsker seg av men dette gjelder livet og det er ikke til og unngå. Jeg må takle alt dette uten pausene mine, uten rusen og uten å kunne bedøve alt bort, jeg går utfra at det er dette det vil si og være ett menneske. Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!

I dag fikk jeg trøst ifra henne her og det hjalp faktisk! hunden til venninnen min 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Husk, mammaen din er på riktig sted akkurat nå, på sykehuset der hun blir tatt trygt vare på. Pust rolig. Der får hun oppfølging, undersøkelser og medisiner som demper blodtrykket. Slapp av. Jeg forstår bekymringen, kjære deg. Slik er det med de man er glad i og har i livet sitt. Fokuser på de positive tingene i livet nå.
      Mine beste ønsker for deg og de du er glad i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg