Morgenen der alt bare svikta! – For en drittstart! –

Starten på denne dagen her var faktisk helt forferdelig 😳 det er ikke ofte at jeg nesten eksploderer men en kombinasjon av lite søvn, bli vekket altfor tidlig og mangel på koffein fikk jeg meg en helkræsj!😳 jeg er ikke stolt over meg selv og er glad raseriet bare gikk utover min kjære, han tåler det meste.😂

Nei dagen startet bare helt fullstendig feil og jeg brukte hele veien til jobb på og forbanne alt som forbannes kan, min kjære hadde nemlig alarmen på ti på seks i dag tidlig….. Jeg fungerer ikke når jeg blir vekt FØR 06.00, det er fysisk umulig for meg og når jeg glemte kaffekoppen på toppen av det hele OG min kjære ikke tok telefonen slik at han kunne ta med koppen min DA fikk jeg ett sammenbrudd uten sidestykke 😂 Det var nesten som om verden gikk under og følelsen av at alt gikk til helvete på en gang, dramatisk som jeg er. Morgenene bruker å gå som smurt! alt er laga til og alt er planlagt ned i minste detalj, i dag sviktet det i alle ledd. 😂

 

 

Det gikk ikke over før jeg kom meg på jobb og fikk den elementære og viktigste første kaffekoppen, mer skulle ikke til men oppi det hele rakk jeg faktisk ikke å blogge og det er ikke ofte denne bloggen står urørt over så lang tid, jeg håper dere har savnet meg i dag for jeg har tenkt på dere.🌹

Jeg klarte og komme meg hel til jobb i dag på tross av stor mangel på koffein, jeg var til og med så barnslig at jeg tenkte at om jeg i dag skulle smelle med bilen  så var det i alle fall ikke min feil 😂. Slik typ barnslig man blir når man føler at absolutt alt går imot en på samme tid.

Dagen på jobb har gått helt vanvittig fort! jeg har rett og slett hatt så mye å styre med at jeg ikke har merket at timene har sust forbi, jeg er glad jeg har en variert og spennende jobb.❤️

Helgas planer er store men jeg har faktisk ikke krefter til og tenke på det helt ennå, vi skal ha “fyrhelg” med gjengen i Rusettervernet og jeg er en av to som arrangerer det hele. Jeg tror jeg trenger lykkeønskninger akkurat i dag!😂

Det som er så fint med slike forferdelige starter på dagene er at man faktisk kan sette seg ned etterpå og le av det hele, min kjære bærer ikke nag og har begynt å bli vant med kontrollfreaken som mister det hele om noe går skjeis! ❤️😂 Det er faktisk helg folkens! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. 1Så deilig det må være å tenke seg enkelt med folk en føler nærhet tillagt ute i havgpet. Så kommer den jula knotten å ødelegger hele stemningen særlig med den duren kløen..
      Pytt pytt hyggelig har dere hatt det
      Håper at denforbannede kleggen holdt seg unna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg