Mobbing ødelegger liv, det kan jeg skrive under på.

I dag skal jeg være med på Metalheads against bullying sin snapchat igjen! dere legger den enkelt til ved og adde: mab.est2015 på snapchat. Dette er noe jeg har vært med på en stund men kjenner at det er lenge siden jeg har vært dagens snapper! ukas tema er musikk som terapi og jeg føler meg på dypt vann da jeg som alkoholiker har måttet lære meg helt på nytt og høre på musikk uten en øl foran meg. For og være helt ærlig hører jeg bare på musikk når jeg kjører bil og har mistet en del interesse for å ha bakgrunnsmusikk eller bare å sitte og nyte den. 

Jeg skal gjøre mitt beste også på dette prosjektet, som jeg alltid prøver når jeg først er med på noe 🙂 mobbing har jeg mye erfaring med og har lært konsekvensene på kroppen også i voksenlivet. Jeg føler dette er noe jeg ønsker og være med på i fremtiden også for og bidra til mer kunnskap og spre budskapet om hvor farlig mobbing faktisk er. 

Det er fredag folkens! igjen! og jeg gleder meg til denne helgen her! neste uke er FULLPAKKET i masse spennende som jeg gleder meg til og dele med dere, men først skal jeg nyte denne helgen til det fulle.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg