Mjau! mjau! – går inn i helga med nytt interiør og godt mot-

Hola bloggen!😁❤️

Jeg tenker at man har verdens beste jobb når man tenker det flere ganger hver eneste dag. Hver eneste dag som erfaringskonsulent kjenner jeg denne følelsen av å være på riktig sted til riktig tid! det er en herlig følelse som jeg tenker at alle skulle få kjenne på men som jeg vet veldig mange mangler i arbeidshverdagen sin.🫶

 

Etter jobb i dag fikk jeg ånden over meg og fikk brukt gavekortet vi fikk med farmor og farfar og pengene vi fikk med svigerfar!❤️ jeg har ventet til lysten har meldt seg, jeg har jo ikke rukket å gått på butikker akkurat den siste tiden men i dag fikk jeg lyst på noe nytt! 😁

 

Jeg har gått og siklet etter den falske planten siden dem fikk dem for sikkert to år siden, i dag tok jeg den med hjem! så tusen takk farmor, farfar og svigerfar!❤️👇

 

 

Jeg tok meg en tur innom Nille og tok med meg to katter hjem, jeg er sikkert inspirert av Farmen der dem går og mjauer til hverandre. Noe må jeg ha å skylde på 😂

 

Nå lurer jeg på hva min kjære ektemann sier når han kommer inn døra og alle de nye tingene ligger på kjøkkengulvet, jeg måtte jo få tatt bilder av det hele til dere 🤭

 

I helga må vi få gjort noe her hjemme, det ser rett og slett ikke uuuuuut etter ei heil uke med hektisk aktiviteter på mange områder har hjemmet blitt kraftig forsømt 😬

Det passer jo greit med de nye tingene, da får man motivasjon til og rydde og vaske her for så og pynte!😁

 

NÅ er det faktisk helg folkens! jeg er SÅÅÅÅ klar! 😁❤️

 

 

Koselig kafebesøk

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg