Mitt kall her i livet er og dele om hvordan livet kan være

Livet begynner og flate ut og være stabilt igjen og nå nyter jeg bare denne følelsen av kontroll til det braker løst igjen. Livet byr på utfordringer og store kriser vil dukke opp rundt hver eneste sving, jeg har valgt dette livet for alternativet er så uendelig mye verre.❤️

Nå er det like naturlig for meg og ikke drikke som det en gang var og faktisk drikke og aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville komme hit jeg er i dag.  Veien hit har vært kronglete og turbulent men det hele har vært så vanvittig verdt det! 🌹

Fremover skal jeg holde mange foredrag om livet med og uten rusen og jeg gleder meg til og utfordre meg selv! jenta med sosial angst taler foran mange mennesker. Jeg skal på flere skoler og lage opplegg der og jeg føler at jeg får så mye igjen for akkurat disse tingene! det ville være dumt at så mange dyrekjøpte erfaringer på godt og vondt gikk til spille.❤️

Mitt kall her i livet er og dele videre hvordan livet faktisk kan være, hjelpe andre mennesker som ønsker seg ut og dele kunnskapen jeg har for og gjøre det lettere og stoppe før det er for sent. Det går lang tid ifra du får problemet til en ser konsekvensene og jeg tenker at det er her fokuset bør ligge.🌹

Å få lov og bruke meg selv og gjøre det jeg elsker er unikt og jeg tror det er en mening med at jeg er her i dag. Det var meningen at jeg skulle slite litt for så og komme tilbake til livet og dele veien med dere. Jeg gleder meg til fortsettelsen! ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg