Mitt eget lille DIY-prosjekt! – vi tar jula tilbake!-

Jeg er full i influensa og har sovet mesteparten av dagen men innimellom slår jeg til og får ting gjort! jeg er helt avhengig av disse små øyeblikkene der formen er der og juleforberedelsene sakte men sikkert går fremover. Jeg er det verste mennesket som kan bli utslått.😂

I kveld har jeg sprayet og dekorert dette treet som vi skal ha ute, det er første gang jeg gjør slike ting og det ble vakrere enn det bildene viser, nå er det jul ute også. ❤️

Jeg skal fikse meg en annen potte…. 😛

Denne uka har jeg fått på plass juletreet og pyntet det, jeg har fått på plass resten av pynten og har fått pakket inn de første 4 gavene, det er ikke så verst det når jeg er sengeliggende? 😁

I dag har jeg kjøpt meg dato-bok og jeg og min kjære har lagt hånden på den om ett ønske om at 2022 blir vårt år! ❤️nå har vi hatt to år på rad med oppgang og motvind, og satser på at 2022 ikke blir noe dårligere. Ny jobb venter, operasjon av ryggen og nye spennende muligheter! Nå gleder jeg meg bare til og nyte jula sammen med mine kjære og gjøre meg klar for det mest spennende året i mitt liv! ❤️

Jeg er forresten veldig glad nå for at jeg startet med pynting og forberedelser tidlig i år, desember blir hektisk! 

Dette blir våres 3.jul som rusfrie mennesker, selv om jeg ikke teller med den første. Fremtiden ser lys ut og ingen celler i kroppen ønsker seg tilbake til livet vi legger bak oss, nå er det bare fremover som gjelder.

Åpent ærlig og rusfritt skal vi dele jula våres og livene våres med dere, som alltid. Vi gleder oss!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Du/dere har kommet mye lengre enn meg med juleforberedelser! Jeg var uheldig og skled i leire og fikk brudd i ankel. Men det går fort fremover, og snart skal jeg begynne med litt pynting også. Ble nydelig både ute og inne hos dere, og nå får jeg inspirasjon av dere 💖

      1. Oj så uheldig! Masse god bedring og ta det med ro. Slike skader tar tid og ingen mening og fremskynde noe. Jula kommer alltid uansett, så ta tiden til hjelp og kos deg med de tingene du får gjort 🌹

    2. Vi blir så glad av å lese hvor flink og dyktig du er. Hele Norge blir glad av å lese hvor sterk du er. Jeg håper du får riktig god jul og nå skal jeg og sette i gang med julepynting – til tross det blir så kallt i huset at kun stuen kan oppleves. Det er nok mange derute som har litt kalle jul, men dine ord varmer oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg