Min reise mot ett mer organisert hjem! mine tips til dere

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er av den mest organiserte sorten, heller tvert imot. Men jeg har oppdaget hvilken fred i sjelen det gir meg når jeg har orden i sysakene mine. Innimellom tar jeg meg ett raid og organiserer ett skap i slengen, plutselig har man orden rundt seg og vet hvor alt er. Faste plasser til tingene er cluet.

Du vet alle disse kortene man får, eller små minner man ønsker og ta vare på? disse tingene man samler i skuffer og glemmer. Alle disse småtingene man en dag ønsker og gjøre noe mer med eller andre ting som er viktige for deg. Jeg har laget meg en minnekasse som jeg tømmer en gang i året og forflytter til andre kasser jeg har på loftet. I denne legger jeg alt av slikt som ellers ville fylt opp alle skuffene mine og skapene, GENIALT! for rotehuer som meg. Dette har jeg gjort i mange mange år, selv da jeg var i aktiv rus og det gir meg litt motivasjon i at minnekassene mine fyller seg definitivt fortere opp nå når jeg faktisk har ett liv! 

 

Min minnekasse som står i gangen

Tidligere i dag kjøpte jeg småkasser til og organisere skapet mitt og imens min kjære jobbet på å fore vinduene så brukte jeg tiden der. Det er fantastisk hvor ryddig det blir når man får samlet alt, sortert det og kastet det man ikke skal ha lenger.

 

Skapet med det rare i! før jeg startet med organiseringen i dag.
Ferdig! <3
Skura og vaska denne kommoden.

Nå har vi jobbet på spreng i hele dag og har tatt kvelden, jeg har satt på alle de elektriske lysene og filmen ruller på tv’en. Hvem skulle trodd at denne fredagen ble så produktiv og spennende! denne fredagen som skulle bli så rolig og kjedelig! livet som rusfri er ikke så aller verst altså.

Jeg gleder meg til og legge meg i kveld og lese på den nye boka jeg fikk på seminaret på Gol! anbefales på det varmeste.

Nesten ferdig med ett vindu! bare lister som mangler <3 så stolte!

God natt kjære fine lesere! masse kjærlighet ifra oss til dere!

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Dere er så flinke😊 du er ei veldig tøff dame som holder foredrag og har sosialangst selv. DU ER HELT RÅ. 👏🌹🌿🌹 RESPEKT Godnatt fine deg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg