Min kjære lever ett dobbeltliv! !

På denne ferien så har jeg lært min kjære bedre og kjenne 😁 som alltid når man reiser sammen og er sammen 24/7! Det som virkelig kom som en overraskelse var at han en gang i tiden har laget musikk! Og jeg tenkte og dele den her med dere😁 det er mange år siden men med noen justeringer så har jeg troen på min kjære og kompisen hans! Jeg deler rett og slett linken til musikken deres her ❤️https://youtu.be/czSi3KYytPc

 

Videoen har allerede 1000 seere og jeg gleder meg til og se i morgen hvor mange som har fått den med seg etter min deling 😁 lytt og nyt av disse unge lovende! Her er bilde av dem i dag i aksjon! Sammen igjen etter 5år ❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg