Min ex bruker mine bukser 😳

Annonseinnlegg

Enten ett tegn på att han ikke har glemt meg eller att han liker denne buksen ganske godt (sistnevnte stemmer) 😂 fått seg skikkelig leilighet har mannen også fått så nå trives gutten godt på Eid ilag med familie rundt seg. Kjekt att vi kan være bestevenner på tross av exsamboerskapet. Han er nok den eneste exen jeg kan skryte av på den måten 😊 dette er en kontaktannonse for dem som lurer 😂
Vi skal snart farte utover igjen og jeg skal igang på kjøkkenet mitt med pastasalat som har vært planlagt i flere dager uten å blitt gjort 😊 så skal jeg pakke ut gårsdagens shopping og henge opp noen gardiner. Hjemmet mitt er viktig for min rusfrihet og for våres trygghet og trivsel så det står på høy prioritering. Gleder meg til denne uka her med gruppeoppstart! Lån til vindu! Hotellopphold på eid og møte verdens beste! Kjøre noen til samtale på behandlingsplass! Kansje ta teorien! Kansje få vite mer om oppkjøring! Herregud for ett fantastisk liv jeg har bygd meg. For det er jeg som har gjort jobben! ❤️

Legger ved bilde av min bestevenn og ex

C4 fra gymgrossisten! Gir effektiv trening, og anbefales av meg.



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg