Mer lysten på rus på ferietur?

God kveld kjære lesere!❤️

 

Den andre dagen her på Mallorca bare toppet dagen i går! 🤭 dagen i går gikk med til og bli vant med varmen og jeg slapp ikke helt taket på stresset som har omsvermet oss den siste tiden. I dag har jeg klart å slippe taket og la roen senke seg i kroppen, jeg går ikke rundt og venter på at noe skal skje hele tiden men bare nyter øyeblikkene her fordi jeg vet det ikke varer så lenge.⭐️

 

Jeg får mange spørsmål rundt russug og om dette med ferie skaper flere utfordringer en ellers ifra dere lesere. Spesielt ifra mennesker som har hatt sine utfordringer selv og som er usikre på triggere og hva som kan provosere frem rustanker, disse tankene vil alltid være der, uansett hvor du er vil fortiden alltid ligge i bakhodet.❤️

 

 

 

Jeg selv kan bli like trigget hvor en jeg er eller i hvilken som helst situasjon men jeg har begynt å se på det som en bra ting! før var jeg livredd for å bli trigget og jeg trodde oppriktig at man plutselig bare kunne sprekke, det er jo så mange som forteller om at dem plutselig bare satt der med alkoholen i hånda og ikke ante hva som skjedde.

Jeg ser på å bli trigget som en nyttig læringsprosess der man lærer masse om seg selv, før kunne jeg se på det som noe negativt men etterhvert tilegner en seg mange verktøy som gjør at situasjonene blir færre og man kommer utav dem som sterkere. ❤️

 

 jeg kan med sikkerhet si at man plutselig ikke bare sprekker heller, en sprekk starter lenge før du faktisk sitter der.

 

 

 

Det jeg har oppdaget etter at jeg endret meg selv er at det faktisk finnes 10000 andre ting å gjøre en å sitte å drikke på ferie! 😁 det er første gang jeg er på ferie som rusfri og jeg har fått en åpenbaring! 😅 det finnes så mange andre ting å gjøre som jeg aldri har oppdaget før, opplevelser og skaping av minner som man kan ta med seg resten av livet, og hvile ikke minst!

 

Jeg ser på denne reisa som en opplading til hverdagen med skole og arbeid som venter oss, jeg ser på det som en tid for oss selv før kjøret starter igjen og jeg har ikke en gang tenkt tanken på at alkohol ville gjøre denne reisa noe gøyere.

 

Som jeg skrev i forrige innlegg så betød reise og ferie drikking og party før! jeg husker alle reisene til Bergen hvor jeg bare ble sittende på 2-3 puber og drakk hele dagene jeg var der, da får man ikke med seg stort gitt.🤭

 

 

 

I kveld har vi avslutta den andre dagen med bading i bassenget på hotellet og kosa oss i boblebad og fått røsket i alle muskelknuter.😁

 

Vi har spist Quesadilla for første gang og bestilt utflukt til grottene i morgen tidlig så i kveld må vi legge oss så vi kommer oss opp. 🤭

 

 

Vi holder oss til Fanta og vann

 

Fy flate for en dag dette her har vært! tenk at vi har hele 5 slike igjen?❤️

 

Jeg er i himmelen!😍 Og jeg som trodde at jeg kom til å bli syk av varmen og bare ligge i dusjen med kaldtvann? jeg som har gått og stresset over alle disse senarioene jeg har skapt meg i hodet. Åååå så bortkasta tid!😳

Nå skal vi nyte resten av kvelden og nyte at sola snart går ned, det er nesten stygt å si det men det blir litt godt med en pause.😅

 

Natta venner, stor klem ifra oss ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg