Mentalt klar for en viktig kamp! – viktige forberedelser og mange tanker-

God kveld kjære lesere!❤️

 

Etter at vi kom hjem ifra arbeid i dag har jeg egentlig bare punktert litt her i sofaen 🤭 det eneste jeg har gjort er å sette på plass varene og foruten om det så har jeg faktisk bare tatt meg ei pause her.❤️

 

Det kan bli spennende med bloggen fremover, da jeg oppdaget til min forskrekkelse at den ene delen av laderen til dataen plutselig har forsvunnet.😳😬😳

 

Jeg mistenker at den ligger igjen i “Anekset” hos mormor og besten og jeg bruker pc til og lage mesteparten av innleggene mine. Det er ingen stor krise, jeg har både ipad og telefon men det er noe med det med oss vanedyr.🤭

 

Jeg har også brukt kvelden til forberedelser til morgendagen og prøvd å mentalt bli klar for det som venter meg. Lite visste jeg at jeg ville bli avhengig av besøksforbud for og få lov å leve livet mitt fritt, jeg kan ikke gjøre noe med det og må bare stå i morgendagen med hevet hode med den viten om at visst jeg ikke gjør det så vil beistet bli vekt til live igjen.

 


Det hjelper stort å ha ett sted og få ting ut på, jeg har alltid vært inneslutta og innadvendt. Jeg har alltid vært en privat person og jeg har holdt alt inne altfor lenge. Det føles befriende og bare skrive her inne, ordene får vandre fritt og jeg anstrenger meg ikke stort for og lage disse innleggene men jeg prøver å være så ærlig som jeg kan.❤️

 

 

Livet er både herlig og kaotisk til tider, vi kommer til å humpe over mange nedturer og massevis av deilige oppturer. Jeg akter å dele dem på godt og vondt.

 

 

Nå skal jeg ta meg en varm og lang dusj før jeg finner senga! 😁 jeg merker godt at jeg har hatt fri en stund nå og at jeg virkelig har tatt ferien på alvor, jeg er ikke vant med å springe rundt hele dagen så nå må jeg i trening igjen.

 

Natta venner, sov godt så blogges vi i morgen 🌹

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg