Mennesker som møtes i rusen klarer seg aldri, eller?

I dag var dagen uten planer helt til min kjære ville til Eid en tur og kjøpe mat til fiskene, så da ble det altså en dag med planer allikevel! vi kjøpte flåttbånd til katten og en kam slik at vi får stelle den skikkelig og gjøre den klar for sesongen med de ekle krypene. Jeg får helt panikk! 

Nå varmer vi opp lasagnen ifra i går og skal ta det heeeelt piano denne helgen, det trenger både kropp og hode etter uka som har vært. Jeg tar meg selv innimellom og tenke hvor heldig jeg er som har min kjære ved min side i denne prosessen med og finne seg til rette i ett rusfritt liv. Enten kan det gå riktig ille når to likemenn møter hverandre i rusen, ellers så går det slik som det har gått med oss to! 😉

Jeg har alltid gått med en holdning om at mennesker som møtes på denne måten aldri klarer seg men alle parene jeg har møtt etter at jeg ble rusfri har faktisk motbevist dette så til de grader, det funker for noen så lenge man ikke trigger hverandre og behandler hverandre med respekt og forståelse. 

På veldig mange måter er det behagelig og trygt at han vet hva det handler om, vi vet begge to hvilken kamp vi begge kjemper og hva som er viktig i hverdagen våres, vi tar hensyn til hverandre på dårlige dager og drar hverandre opp når vi trenger det, vi slipper og forklare så mye og ofte kan vi se når den andre ikke har det så greit. Egentlig er jeg glad jeg har en mann som har hatt det samme livet som jeg har hatt. 

Å leve sammen med Sebastian er forbausende enkelt! vi har det så gøy sammen og har alltid noen prosjekter på gang! i dag har vi handlet inn til uteprosjektet våres men været er så dårlig så vi utsetter det til vi slipper og bli skjortevåte iløpet av noen minutter. Jeg gleder meg til og dele dette med dere og håper dere har hatt en magisk lørdag så langt! 

Vi blogges 😉

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg