Med ett ble helga MYE mer positiv og jeg elsker det!

God morgen bloggen og velkommen fredag!🌞❤️

De siste dagene har jeg vært litt nedfor og så egentlig litt mørkt på hele denne helga uten noen mål og mening. Plutselig ringte dem fra jobb og trengte seinvakt i dag og om jeg ikke hadde hatt ører hadde nok smilet gått helt rundt! 🤭😁 dem tror nok at jeg gjør dem en tjeneste men jeg føler absolutt at dem har gjort meg en tjeneste og gjort denne fredagen SÅ mye lysere!❤️

 

 


Så lite skal faktisk til! for og endre hele tankemønsteret, å få føle seg litt nyttig.

 

Nå tar jeg med glede fatt på denne fredagen og gjør meg klar for vakt på arbeidsplassen min! med ett ble denne helga mer positiv og jeg elsker det. ❤️😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg