Måtte kaste inn håndkleet – Å innse sine egne begrensninger og ta hensyn til seg selv

I kveld kjære lesere har jeg gjort noe som satt dritlangt inne og faktisk gjøre, det er noe jeg aldri ellers ville gjort men som jeg faktisk bare måtte innse at jeg måtte gjøre.

Jeg gikk tidlig ifra jobb og meldte meg syk i morgen, feberen herjer i kroppen, svetten spruter og jeg er overhode ikke meg selv, til vanlig ville jeg nok bare presset på videre, presset meg selv igjennom vaktene og tatt støyten etterpå men denne gangen måtte jeg faktisk bare lytte til den skrikende kroppen min og ta meg en timeout. Jeg kasta rett og slett inn håndkleet og burde sikkert gjort det for lenge siden, jeg er overhode ikke flink til og ta hensyn når helsa skranter og kroppen sier ifra. 

Jeg har vært syk siden torsdag og har kjempet meg igjennom tillaging av ett stort bryllup, komt meg igjennom hele bryllupsdagen og hatt min første vakt på jobb i går, jeg trenger ikke og bevise noe mer og til slutt spurte jeg meg selv hvem det er jeg prøver og imponere.😂

Det har gått sport i denne influensaen imellom meg og min kjære, der det er om å gjøre og ikke legge seg ned men nå har jeg faktisk ingen valg og om jeg presser på videre blir jeg aldri frisk igjen og ting vil ta enda lengre tid.

Nå skal jeg faktisk ta tiden til hjelp, få stemmen min tilbake og komme meg på beina igjen slik man faktisk skal gjøre når man er syk. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. God bedring Monica. Du har gjort det eneste riktige. Og det er å ta vare på helsa di..Det er det ingen andre som gjør for deg.Vet at du står på, men noen ganger, må man stoppe opp, og tenke på seg selv..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg