Massevis av fritid men overhode ikke kjedelig!

Den eneste ene jobbe-dagen denne uka er overstått og jeg går tilbake til og være hjemmeværende men skal overhode ikke kjede meg ett sekund!😁

I morgen venter styremøte på Skei og møte gjengen min igjen og videre venter massevis av ting jeg har lyst å gjøre, nå som jeg har så mye fritid kan jeg faktisk gjøre noe med alle disse planene jeg bare har hatt med tanken. ❤️

 

Jeg har massevis av tekster å skrive og ett helt hus der jeg faktisk kan jobbe meg ihjel i lang tid med 😂

Rett før man er fremme 😂

 

 


Ting å gjøre mangler ikke og jeg gleder meg til resten av uka og alt som venter. 😁❤️ Jeg har i dag fått skrevet mye av søknaden til skolen og kjenner at akkurat dette er noe jeg må få gjort og få utav verden slik at det ikke blir ett stressmoment som jeg bare utsetter til siste frist. Slik jeg pleier 😂

 

Nå gleder jeg meg til å komme hjem men først skal vi på gullsmeden og måle fingrene våres og sende bestilling på gifteringene våres ❤️ Håper jeg slipper å vente lenge her, tålmodighetsprøve etter jobb 😂🤞🫶

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg