Martine Lunde lynsjet på sosiale medier

Jeg satt og scrollet på facebook som jeg alltid gjør og kom over en happy story om Martine Lunde som ønsket og prøve ut politiyrket i full uniform og det søteste gliset jeg har sett! mine tanker var følgende:

Fy flate så tøff hun er! dette er ikke ett enkelt yrke! hun blir sikkert en god motvekt og kommer til og gjøre en god jobb i politiet. Vi har nok av eldre småsure menn i uniform, og hun blir den perfekte til og snakke med ungdom og drive forebyggende blant de unge! 

Med fare for og fremstå som en idiot som sitter og ser på paradise hotel så skal jeg ærlig innrømme at jeg er en ihuga fan! det er enkel underholdning der unge mennesker gjør alle disse tingene jeg egentlig selv ønsker og gjøre, men alderen og regne så passer det seg ikke og være så frigjort som dem! Jeg har fulgt med reisen til Martine og Alex helt ifra start, og jeg er så inponert over dette paret som fant hverandre på hotellet og som siden den gang har vært på tven med jevne mellomrom.

Jeg har ALDRI hørt noen av disse snakke stygt eller nedtalende om noen eller noe, jeg har aldri sett dårlige holdninger eller skadelig oppførsel ifra dette paret, derimot har jeg sett forbilder i disse unge lovende og dem står for viktige verdier mange har glemt.

Da jeg scrollet meg nedover i artikkelen om Martine vrengte det seg i magen min, jeg ble fysisk dårlig og måtte gå ut derfra, VOKSNE mennesker som vrir utav seg ondskap på høylyse dag fritt så alle kan lese, og ikke minst denne vakre jenta som faktisk prøver å gjøre noe samfunnsnyttig! hun blir rett og slett lynsjet på facebook av mennesker som burde være voksne nok til og vite at dette er regelrett MOBBING! jeg vet ikke om jeg hadde klart å fått så mange negative og stygge kommentarer om meg personlig og  utseendet mitt. Jeg tror jeg hadde blitt knekt!

Noen mener at når man har valgt og være en offentlig person eller en influenser så må man tåle og få høre kritikken der ute, det er helt greit og kritisere og kommentere, men MOBBING skal faktisk ingen måtte tåle! vi er alle mennesker av kjøtt og blod, vi har følelser og det føles like vondt å få spydd på seg alle disse ondskapsfulle kommentarene på nettet som om det hadde vært in the real life! jeg skammer meg over menneskeheten.

Her står altså en tøff ung jente og sier at hun ønsker og bli politi og prøve seg i yrket, og det første noen får seg til og skrive er hatefulle ytringer på facebook. Jeg mener at alle som skriver slikt burde bli utestengt for livstil fordi det fortsatt gjør like vondt for den som får denne kritikken imot seg.

Hva om det var deres datter dette skjedde med? ville dere være så spisse i kommentarfeltene fortsatt?  hadde dere fortsatt turt og si disse stygge ordene om hun faktisk stod rett foran dere? skjerpe seg! fy flate! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg