Marerittene er så ekle og så ekte! – på helsa løst-

Hola bloggen!🌈

Det er skikkelig påskestemning når jeg titter ut vinduet og sola skinner som aldri før! 🐣 jeg sitter i sofaen og blogger til dere og jeg kjenner at sola varmer hele ansiktet mitt, det kan hende at vi også i år får skikkelig påskevær!😃🌹

I dag har farmor bursdag så før jeg reiser på seinvakt må vi finne gave til henne og jeg skal kjøre gutta krutt ut dit for bursdagsfeiring av verdens beste farmor.❤️

Helt ifra starten av forholdet til meg og Sebastian har hun tatt meg imot med åpne armer og jeg har alltid følt meg velkommen, både hun og farfar har sklidd rett inni hjertet og blitt en del av familien min ❤️

Det har vært rart å ha så lite familie selv for så og bli en del av en så stor familie som det Sebastian har, på begge sider.❤️

Det blir kjipt å ikke få være en så stor del av feiringen men jobben venter og jeg er innstilt på å jobbe i påska og har rista av meg bitterheten over Sebastian sine hele ti dager fri.🤭

Det ble ingen blogging i går da jeg kom hjem med tidenes skallebank, jeg har hatt det de siste dagene og jeg kjenner at det murrer i hodet også i dag.😬

Marerittene om natten begynner å prege dagene mer og mer og jeg blir slitnere og slitnere i hodet. Jeg håper at dette bare er en periode og at jeg snart kan gå tilbake til og nyte hverdagen min.💐

I går kom jeg hjem til at Sebastian hadde spylt hele uteområdet rundt huset våres! 😳❤️ det har ikke sett ut rundt omkring her så nå kan vi faktisk gå ut av huset uten å tenke på alt arbeidet som venter der. Det var riktig deilig å se at noe var blitt gjort når jeg var på arbeid! min arbeidskar!❤️

Vi får se hva denne dagen bringer, nå må vi komme oss i gang ellers rekker vi ikke rundt før jeg må reise av gårde på seinvakt på verdens beste arbeidsplass!🌹

Ha en nydelig tirsdag venner og jeg håper at dere har like fint vær som oss! 😁❤️

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg