Mannen jobber overtid – Dama bruker penger

Overskriften taler for seg selv! og i dag kjente jeg på dårlig samvittighet. Min kjære jobber overtid de siste dagene før jul og jeg gjør unna alt til jul slik at han skal slippe når han først får ta juleferie. Vi er to rusavhengige, vi har aldri pynta til jul noe særlig og har egentlig minimalt. I dag fant jeg en pute som jeg har siklet etter i 1mnd allerede, og i dag slo jeg til når jeg fant den til halv pris. 

 

 

 

 

Jeg har kjøpt verdens dyreste nøtteknekker og om noen hadde fortalt meg at det kostet 300kr for en slik duppedings når jeg rusa meg så hadde jeg flira godt, da regnet jeg alt i seksere med øl og valget var enkelt i den saken. Øl først! 😂

 

Det virker sikkert som vi shopper mye, men vi har faktisk ikke hatt noe særlig med ting før, vi har prioritert andre ting og slike huslige saker  eide vi ikke ifra før, nå har vi brukt 2år på og skaffe alt vi trenger i hjemmet og selv elementære småting som man ikke tenker over gang manglet. Vi sparer til det vi ønsker oss og jobber mot målet hele veien. 

 

 

Her er meldingene mellom oss da jeg hadde investert i ny pute! 😂 jeg er glad jeg har en snill mann som lar meg styre meg som jeg vil. ❤️

Nå gleder jeg meg til han kommer hjem! en dag til på jobb så er det juleferie!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg