Mange svar og mangle floker løst i dag!

I kveld har vi hatt det fineste ettervernmøtet vi har hatt på veldig lenge og hjertet mitt er fullkomment og helt ❤️

Vi trenger å bli minnet på hvorfor vi startet med dette, hvorfor vi har drevet det i over fire år og hvor vi startet denne reisen. Da etterverngruppa var det viktigste i prosessen med å både bli rusfri men også å leve ett rusfritt liv. 🌹

 

Etter dagen i dag burde jeg ikke vært sliten, jeg har jo sovet mesteparten av dagen men jeg kjenner hvor jeg gleder meg til og finne senga 🤭

At noe er galt er det ingen tvil om, jeg har ikke sovet en eneste natt uten mareritt på 3 måneder så det er ingen tvil lenger om at jeg både er aktivert men også at det går utover hverdagen min.💔

Håpet er at etter denne rettsaken og når alt er overstått at jeg kan ta livet mitt tilbake og at nettene blir en avslappende affære. Hver eneste kveld bare drømmer jeg om en natt der jeg faktisk bare sover, det er det eneste jeg ønsker meg i hele verden!🤭

  Nå håper vi at Sebastian kjapt blir tatt inn på Førde sjukehus og at han kjapt kommer i gang med c-pap maskin

Jeg gleder meg vanvittig mye til og se hvilken forskjell det vil utgjøre for han, jeg ønsker han det beste her i verden.❤️

I morgen venter jobb igjen og plutselig er det snart helg igjen!😳

I helga har vi åpent loppemarked og vi håper at flest mulig finner turen dit 🫶

Nå er det kveld i heimen og etter gruppa i kveld føler jeg meg lettere en tidligere i dag, noen ganger hjelper det bare å si ting høyt sammen med mennesker du stoler på.

Natta venner❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Lykke til med «pustemaskinen»! Min mann fikk en sånn, og vi fikk et nytt liv begge 2! Nå kan han sitte i en stol uten å sovne, har mye mer energi, og alt er vel 😀 Og jeg sover jo adskillig bedre nå når jeg slipper å ligge å høre etter om han puster eller ikke!

    2. Hei, angående pustestopp så er overvekt en faktor som spiller inn. Vektnedgang er viktig og jeg er sikker på at legene vil gi denne informasjonen. Kosthold, spise sunt, unngå fet mat, trene regelmessig, gå ned i vekt. Bedre helse rett og slett.
      I stedet for sofastrekk og soving er det smart å gå en tur, og etter hvert jogge, øvelser hjemme etterpå. Trene rygg og mage, få sterkere hjerte og lunger. Masse lykke til.

    3. c-papmaskin hjelper mange! Og jeg håper Sebastian også føler det gir ham et bedre liv 😊
      Det som kan hjelpe like mye, er vektnedgang. Snakker av erfaring, da mannen min slet med det samme. Lykke til! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg