Mange falske venner eller ett par gode vennskap?

Jeg prøver og lette litt på stemningen på bloggen, det har vært for mørkt for lenge! Jeg prøver og få dere med på drodlingen og har følgende spørsmål! 

Mange falske vennskap eller få ekte?

Igjennom livet har jeg hatt litt av hvert, men de ekte det er disse som varer livet ut og disse man ikke trenger og ha daglig kontakt med men som man vet alltid er der for deg om det skulle være noe. For meg har vennskap blitt viktig og vesentlig i livet etter at jeg kuttet rusen. Jeg har måttet kutte mange utav livet mitt, og har måtte fylle opp livet med ekte mennesker som jeg vet ønsker meg godt. 

Jeg tror jeg har blitt flink til og skille disse ifra hverandre, hva er deres erfaringer med dette? 

Vi setter vennskap på dagsorden! er dere med?

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg