Mandagen som bare fløt ut i ingenting

Etter noen dager der det har skjedd noe rundt øra igjennom hele dagen har jeg faktisk hatt en veldig rolig dag i dag, og det er helt greit!😁

Jeg har deltatt på undervisning, vært på møte på stova vår og venter nå på og levere en retro barnevogn på bussen!❤️

I skrivende stund sitter jeg og prøver å få til en kalender på telefonen siden jeg alltid glemmer datoboka mi i de verst tenkelige settinger, når jeg virkelig trenger den!😬

Jeg er det man kan kalle gammeldags på slike ting, jeg liker å ha det som jeg alltid har hatt det så slike tekniske nye ting er vanskeligere en man skulle tro 😂

De fleste tror jo at jeg er veldig teknisk flink, siden jeg har denne bloggen men sannheten er at jeg gir opp etter ett par minutter om noe butter imot.🤭

 

 

Å lage disse innleggene er såpass enkelt at jeg klarer det og det krever ikke stort teknisk hode for og finne utav hvordan man gjør det! 🤭

I morgen venter jobb igjen og jeg tar meg selv i å nyte at ukene ikke er helt fulle av oppgaver, jeg nyter at man har litt rom for andre ting, inntil det smeller igjen ❤️

 

Som i dag da jeg kunne sove så lenge jeg bare orket og har dermed hatt overskudd i hele dag men valgt å ikke bruke den til noe annet en å bare ha en rolig mandag og start på uka.

 

Nei mandagen har vært en fin dag og nå skal jeg henge opp noen klær og ta meg en lang og varm dusj! Livet er alt i alt veldig bra!😁

Håper dere har hatt en fin mandag og at dere er like klare for kvelden som jeg er 🤭

 

Natta bloggen❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg