Mandag og kjøring til sykehus

Klokka 5 våknet jeg igjen og rutinemennesket inni meg er vanskelig og skjule. I dag går turen til Førde igjen og det er mammas tur på sykehuset! Jeg har sagt det før og sier det igjen, vi kunne likesågodt bodd der inne så mye vi farter frem og tilbake og jeg kunne hatt ett taxiskilt på taket 😊

Vi startet og kjøre kvart på 6 så vi er i rute og jeg er glad vi har en varm bil og sitte i for ute er det beinkaldt! Ellers tar vi dette med godt humør og masse musikk på anlegget.

En helt vanlig mandag i kasa kaos!
Det har vært mye farting den siste tiden og jeg kjenner jeg har kjørt nok for en stund og legger bak meg ganske mange mil hver eneste dag! Heldigvis er å kjøre bil noe av det beste jeg vet 😊

I morgen skal bilen eu-godkjennes og det blir spennende og se hvor lang lista blir over ting og reparere men vi er heldigvis forberedt og visste utgiften kom. I dag skulle dem begynne på badet hjemme så blir spennende og se når jeg kommer hjem 😊 vi har vært uten do siden den store vannlekkasjen rett etter jul så blir godt og få ting på plass!

Ha en fantastisk start på uka kjære lesere ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg