Man tjener ikke penger på å blogge

Reklame | Ellos

Ett spørsmål har gått igjen hos de menneskene som spør meg om bloggingen min, og det er om jeg tjener noe penger på dette, og svaret er ganske så greit nei 🙂 jeg bruker annonser fra Ellos i enden av innleggene mine og thats it! Der har jeg tjent 55kr siden jeg startet her på blogg.no og på nouw tjente jeg inn 1150kr men nå får jeg ikke disse pengene for dem mener jeg bare har tjent 200kr. Da jeg startet å blogge stresset jeg skikkelig for å sette meg inni dette med reklamering og jeg aner ikke hvor mange timer jeg satt med redigering uten å tjene en eneste krone på det, og hele denne reklamegreia har egentlig bare blitt en frustrasjon. Man tjener ingenting på blogging, så er den myten knust!

Motivasjonen min har aldri vært penger, men det hadde klart vært morro å tjent litt på det når man legger såpass med jobb ned i en blogg, og jeg håper det jevner seg ut etterhvert! Nå sliter jeg med en blokkering på facebook også, som gjør at jeg ikke får delt linken til denne bloggen, og mange finner ikke frem, så jeg har mistet mesteparten av leserene mine i samme slengen. Motivasjonen min har jeg måttet jobbe med i denne perioden, fordi motivasjonen har gått ned når jeg føler meg sabotert, så jeg har måttet flytte fokuset til dem som faktisk leser dette, og terapien det faktisk er å blogge for meg. Jeg har ingen planer om å slutte, for det hjelper meg såpass mye! <3 jeg har blitt skikkelig glad i denne bloggen, og den betyr masse for meg. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan dele denne med enda flere og få den ut med link på nettet, så jeg satser på å få hjelp i uka som kommer og krysser fingrene for at dem som kan gjøre noe med dette kommer på jobb igjen etter endt ferie! <3

Klær fra Ellos som jeg anbefaler alle leserene mine!

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg