Man SKAL glede seg til jul, kva når traumene e mange?

Herregud for en dag det va i går!🫢

Eg har strekt den strikken så langt og pressa meg igjennom veka som har gått og har overhode ikkje hatt det bra inni meg 😕 Eg har nekta å legge meg ned, nekta å la angsten kontrollere kva eg skal gjere men no kjenne eg at kroppen og haude trenge noken daga til og hente seg inn igjen.❤️

 

I går va eg på “Møteplassen” og snakka om juleferinga og tanka rundt denne, eg som har snakka foran hundre menneske på ei stor scene blei skikkelig nærvøs! det va settinga, det va so nært, det va så privat. Julefeiringa og meg som pårørande.❤️

 

Meg som ei lita jente og med en pappa som drakk, misbruket som skjedde då eg va 5år og alle skuffelsane som eg forbinde jula med. Eg trur eg har overkompensert, eg trur eg har dekt meg sjøl med jul for å late som om eg lika den, innerst inne grua eg meg.💔

 

 

 

Det e so mange traumer som kjem sigande og snikande når jula nærma seg, eg trur det e på tide og ta tak i det istandenfor å gjøyme det i å overøse seg med julepynt, julegave og kos. Det ligge so masse under der, ting vi ikkje snakka om og bekymringa som alltid vil ligge der fordi vi e pårørande.💔

 

Alt ditta kom opp i går, det blei klart for meg kor mykje eg har opplevd.

 

Heldigvis har eg foreldre som lar meg fortelle historiane, dei lar meg formidle på tross av at historia handla om dei og, dei lar meg dele og bli ferdig fordi dei veit at det e en viktig del av å leve ett rusfritt liv.

 

Så lenge mi historie kan vekke noken tanka vil eg fortelle den, om den kan sette lys på viktige problemstillinga har eg gjort mitt og visst eg kan bare hjelpe en person så har alt bare vært verdt det.

Tilbakemeldingane i går var overveldande, det va so masse å ta innover seg og eg e kjempeglad for at eg igjennomførte det på tross av at nervane tok meg.❤️

 

 

 

I dag skal eg til psykolog og har avlyst dei andre tinga eg tenkte å bruke fredagen på, eg innsåg i går at eg e ingen overmenneske og må slutte å behandle meg sjøl som ett. Eg må rekke å ta innover meg ting og ikkje bare springe vidare til neste prosjekt som venta.

 

Ønska dokke en fin start på fredagen kjære lesere, tusen takk for at dokke e her for meg. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg