Man skal få noen slag på trynet før det ikke gjør vondt lenger

I dag har jeg ikke tatt ett eneste bilde etter at vi kjørte  tidenes bomtur og har kjørt og styra på i hele 16 timer! 😳 jeg pleier og dra frem camera hver eneste gang jeg ser noe vakkert men i dag er mobilen tom og det føles også jeg. Misforstå meg rett, jeg har også sett masse vakkert i dag men slettes ikke i slag til og en gang anstrenge meg og motivere meg selv til og dokumentere dagen i bilder. 

 

Det er ikke meningen og klage og være negativ, men den siste tiden føler jeg at jeg daglig har fått en rett på trynet og har innsett at dette er en periode av det slaget som skal sette oss litt på prøve. Is i magen og fokuset rett fremover for det er dit vi skal. 

 

Oppi det hele ser jeg humoren i hele dagen, alt tullet, jeg som kom to timer for tidlig, nesten frontmotfront kollisjon med en trailer og godt humør i bilen. Vi er glad vi lever! 

 

Med overskriften mener jeg at om man får motstand over tid og alt skjer på samme gang så gjør faktisk ikke disse slagene noe særlig vondt lenger, man blir faktisk litt likegyldig og gir litt f… Man kan faktisk ikke ta innover seg alt det negative og må faktisk bare fokusere på det positive, ellers kan man faktisk bare gi opp med en gang. 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg