Mammaen min blir 59 år i dag og det skal feires! <3

Reklame | Ellos

Da er August måned herved startet for fullt her i heimen! Jeg spådde en hektisk og kjekk måned, og det lever helt opp til forventningene! Vi har så vidt begynt, og jeg kjenner allerede på kroppen at den ikke er vant med dette aktivitetsnivået! Vi har vært i dvale i mange måneder nå, der ingenting har skjedd rundt oss og det har vært helt ok å ligge på sofaen en hel dag og se tv fordi ingenting annet bevegde seg i verden heller, og vi fikk veiene for oss selv når jeg lærekjørte, men nå er nivået noe helt annet og man må være fokusert og effektiv for å få dagene til å gå rundt. I dag har jeg vært med mamma og hjulpet henne på jobb fordi hun har bursdag! <3 hun blir 59 år og det skal feires med en stor fest i heimen i dag, og jeg er på etterskudd med det meste her og har bare noen timer til det starter. Jeg skal både lage pastasalat og rydde litt så jeg trenger tiden 🙂 dette her blir gøy!

Mammaen min er alt for meg og jeg er så glad i henne! Etter jeg sluttet å ruse meg har vi fått ett helt annet forhold til hverandre, og til tider har det vært vanskelig å forholde seg til hverandre på en rusfri måte. Hun trenger ikke lenger å stresse over meg, eller passe på meg så det er en liten omforvandling som tar litt tid å tilpasse seg, men vi er nærmere hverandre en noen gang! Mamma er ett arbeidsjern av de skjeldne og hun har aldri tatt seg fri en eneste dag for noe som helst, og arbeidet kommer alltid først. Hun jobber både dag og natt, men hun elsker jobben sin og tar gjerne med den hjem og vasker og styrer hjemme også, og det tar liksom aldri slutt på denne energien hun har. Jeg tror hun aldri kommer til å bli gammel fordi hun alltid stiller opp og er sterk. Hun betyr mer en det hun tror, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne <3 vi setter slik pris på mamma! Jeg er glad jeg kan være en ressurs for henne videre i livet og ikke en byrde lenger som må passes på, nå er det på tide jeg kan gi igjen og være der for dem 🙂 Gratulerer så masse med dagen din mammaen min <3 vi elsker deg

Duffy//Duffy//Duffy//Duffy//Duffy//Duffy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg