Mamma på sykehus og verden raser rundt meg

 

Rett før psykologtimen min i dag tikket det inn en melding som endret hele dagen og sikkert fremtiden for oss som familie. Mamma er innlagt i hu og hast med skyhøyt blodtrykk og ett hode som føles ut som holder på og eksplodere, og etter at hun har spydd en periode og vært dårlig frykter vi noe alvorlig. Hun er ikke den som klager på noe som helst, og når hun sier at hun har det vondt da går alarmklokkene for min del. Denne dagen ble overhode ikke som forventet, og jeg fatter faktisk ikke hvordan jeg selv holder meg sammen eller fungerende. 

Det passet utmerket med en psykologtime etter denne telefonen, og jeg fikk faktisk fullt utbytte av denne timen med Jørgen. Vi gikk igjennom ganske store traumer ifra fortiden, hva som har skjedd den siste tiden og jeg merker hvor godt det er og ha noen og tømme seg til som står utenfor situasjonen og som kan se det objektivt. Han hjelper meg rett og slett og rydde i topplokket! 

For og få ting litt på avstand og for og ha noen rundt meg har jeg inntatt stua til min bestevennine i påvente og hente min kjære på jobb. Med kjærligheten jeg får ifra hunden her så hjelper det godt på. Jeg maktet ikke å reise hjem og bli sittende aleine. 

Denne dagen er litt kaotisk, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere alt som blir kastet på meg, jeg føler at hele universet mener at jeg skal sprekke akkurat i dag, jeg føler at noen kaster ting på meg i ett kjør men innser at det er den negative delen av meg som snakker. Send meg gode vibber folkens!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg