Målet er og bli en bedre blogger!

Det klinger fortsatt rart i ørene og kalle meg selv en blogger men etter så lang tid med daglig blogging så er det vel akkurat det jeg har blitt! på fredag lærte en god venn meg innstillinger på kameraet på mobilen og etter og ha hatt den i ett helt år fant jeg ut at jeg ikke har ett så verst kamera jeg heller! jeg er litt treg når det kommer til teknikken men bedre sent enn aldri? 

Nå satser jeg på at kvaliteten på bildene jeg legger ut blir bedre og jeg må ærlig innrømme at jeg føler meg litt dum når jeg ser forskjellen. Det har vært der rett foran meg uten å ha blitt tatt i bruk.

I går tok jeg bilder ut vinduet klokka 23 og dette er utsikten!

I dag tenker vi og ta oss en kjøretur! så planene for søndagen er klare! men først skal frokosten inntas!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg