Måler tempen på søndagskvelden

Stormen herjer rundt hushjørnene her på Vestlandet og det føles ekstra deilig og ligge og strekke seg her på sofaen imens Farmen står på i bakgrunnen og jeg hører min kjæres tunge pust ved siden av meg. ❤️ Slike kvelder minner meg på hvor stabilt og trygt livet har blitt, det er forutsigbart og langt enklere en det livet vi levde før.

Vi er fullstendig ferdige etter denne helga og jeg tenker og ta meg noen rolige dager for og hente meg innigjen, jeg er klar til avreise igjen allerede på torsdag og turen går til Balestrand for fag-dagane der. Det blir en del reising fremover og kalenderen er ganske så full helt til neste år men jeg tenker og fylle den med bare lystbetonte ting heretter.

En ting jeg er helt sikker på er at jeg kommer til og sove godt i natt, jeg har nemlig noe søvn å ta igjen!😂 Tusen tusen takk for alle tilbakemeldinger! dere gjør meg vanvittig sterk!

Natta bloggen❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg