Magen er fylt med sommerfugler som føles som FLY!

Goooooood morgen venner!😁❤️

 

Det er torsdag og ukas siste planlagte vakt på jobben! 😁 neste uke har jeg bare to planlagte vakter så håpet er at det blir mulighet for ekstra. Det er jo da jeg trives best!❤️

 

Magen er full i sommerfugler, spenningen er stor! Svaret ifra drømmeskolen ble lovet å komme denne uka og nå som torsdagen er her og jeg har ventet siden mandag kl08.00 kjenner jeg at ventetiden nesten er uutholdelig! det blir viktigere og viktigere for meg jo lengre tid som går.😬

 

I morgen skal jeg ta fatt på den lange turen til Førde på sjukehuset og etter en melding til de to jentene mine så slår dem seg med seg på Road Trip! dette har gått ifra å være en tur jeg gruet meg til for så å bli en reise jeg virkelig ser frem til!❤️ gleder meg til massevis av tid sammen med dem.

 

  Helga har vi satt av til uteområde hjemme, området vi rett og slett ikke har fått tid til og stelle!

 

På tross av mange bekymringer og negative ting som skjer så ser jeg lyst på fremtiden! jeg føler at noen dører vil åpne seg for oss når vi først våger og lukke noen.❤️

 

Jeg har det godt inni meg, jeg har den reneste samvittigheten jeg noensinne har hatt og vet at jeg er på riktig vei. Det føles godt!

 

Ha en deilig torsdag venner❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg