Må jo bare bjuda på! -Å dele også det uperfekte-

God morgen bloggen!❤️

Som mange av dere vet bygde jeg opp SVÆRE forventninger til forrige helg og ble rimelig skuffa når hele helga bare ble en fiasko 😳 denne helga har jeg vært kjempe redd for å glede meg til i fare for og få en reprise! 🫣 jeg har derfor ingen forventninger til helga og starter helt med blanke ark, jeg har heller ingen store planer så jeg kan faktisk gjøre akkurat som jeg vil. Det føles godt!😁

 

Det er tidlig dag men jeg har allerede spist altfor mange skum-nisser 😳 jeg prøver liksom å holde meg unna men hver eneste gang jeg ser en slik rød boks på butikken så er det som om jeg mister absolutt alle hemninger og bare ryker på smell på smell 😂 Noen laster må man vel ha går jeg utfra😁

 

 

Må jo bjuda på!

Dette blir en spennende blogg-dag!😁 jeg tenker å gå igjennom bildene mine og innimellom dukker det opp bilder jeg helt har glemt bort, både ifra fortiden og ifra starten på denne prosessen. Det føles rart at jeg har delt helt ifra starten og det er enda rarere å se bilder ifra denne tiden som egentlig har blitt litt fjern for meg. Veien hit har vært lang og bratt men fytti katta så gøy vi har hatt det på veien hit!❤️

 

Nå skal jeg bare fortsette og ligge her og dra meg i sofaen imens jeg blar igjennom bilder ifra både gode og vonde tider, jeg gleder meg til og dele denne lørdagen med dere.😁❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg