Lys som effekter i hjemmet som skaper kos og varme

I kveld lyser hele stuen våres opp og selvom alle er elektrisk og går på batteri blir det med ett varmere i stuen rundt oss. Lysene skaper en atmosfære og nå sitter jeg og nyter en kaffekopp med dyna tullet rundt meg, jeg nyter siste delen av denne deilige søndagen i hjemmet våres før uka braker løst og det føles godt og ha ett ekte hjem og finne roen i.

Mange ganger har jeg blitt spurt om suget er sterkere i helgene, men sannheten er jo at jeg aldri sjekket hvilken dag det var da jeg rusa meg, og rusa meg like gjerne på en mandag som en fredag, det handlet aldri om hvilken dag det var, men den første tiden var det litt rart og ikke handle inn alkoholen til helgen. Etterhvert har jeg bygd meg opp ting som hører helgen til, jeg prøver å gjøre spesielle ting i helgene som gjør at jeg får denne helgefølelsen!

At hjemmet mitt føles så trygt og godt bidrar også til at jeg trives best hjemme i helgene, jeg higer ikke etter å gå ut og oppsøke fester lenger og faller helt til ro her i heimen når helgen sniker seg innpå oss, det er her vi finner pausene våres og er våres base i en ellers hektisk hverdag.

Lyset minner meg om at det alltid er håp, det er aldri for seint og så lenge man jobber hardt for det man tror på så vil man lykkes. Jeg har i dag 424 dager rusfri, dette er 424 dager med mestring og vekst for meg. Jeg er stolt over jobben jeg har lagt ned både i hjemmet og med meg selv, og akter å fortsette så lenge det er pust i meg, jeg ønsker så mye og har lyst og leve! 

Vi snakket akkurat om dette, at da vi møttes hadde vi nesten ingenting og nå har vi bygd vårt eget hjem ifra bunnen av, vi har klart alt dette sammen så hva fremtiden vil bringe er en stor forundringspakke, vi kan klare alt sammen!

Håper alle sammen har hatt en fantastisk søndag! vil gjerne høre hvordan dere har feiret i dag, så kommenter gjerne! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er så hyggelig å se at dere får til det dere ønsker. Dette gir håp for alle andre som også er berørt av rus. Kjør på, dette fikser dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg