Lørdag sa du? Yeeeey! NU kjør vi!

Halleluja alle sammen!😁

det er lørdag og jeg våknet bokstavelig talt med sommerfugler i magen! om en liten stund skal vi møtes på fyret og ha en amazing helg sammen, jeg gleder meg så vanvittig at det er vanskelig og beskrive det med ord! dette blir Helga med stor H!😁

 

Nå skal jeg pakke og handle inn grillmat til gjengen! gleder meg til og ta med bloggen på tur❤️

Ha en fantastisk start på lørdagen kjære lesere ❤️ NU kjør vi! 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg