Livsstilsendringene har endret livet mitt

“Det blir bedre” eller “tiden leger alle sår” er to utsagn som er ekstremt provoserende når man står midt oppi problemene og bare ser dem, man blir blind for løsninger men man ser i ettertid at disse stemmer med sannheten og at ting faktisk blir bedre med tiden, det handler bare om å gi ting tid og bruke den på konstruktive måter, ikke dra seg ned unødvendig og stå i situasjoner selvom det blir ubehagelig. 

Med hånden på hjertet så har jeg sluttet og bekymre meg for fremtiden, jeg tenker på fremtiden men legger ikke negative tanker i det lenger, jeg føler jeg har bedret livet mitt på denne måten og har blitt fri for unødvendige bekymringer. Det har selvsagt tatt ekstremt lang tid og mye trening, men akkurat nå er jeg på ett punkt der jeg tenker det ordner seg uansett og at jeg ikke får gjort noe med dagen i morgen uansett. Det er befriende og ha det slik.

En ting som også har endret livet mitt den siste tiden er at jeg er mer aktiv! jeg kjenner at jeg har mer energi i hverdagen og er mer tilstede bare ved og gå meg småturer, nyte naturen og trene, aldri i verden hadde jeg trodd det ville ha en så stor innvirkning, men jeg er ikke så sliten som jeg pleier lenger. Med mine begrensninger med tanke på ryggen så er jeg overlykkelig for all aktivitet jeg faktisk behersker, og det blir spennende og se hva som skjer når platene og skruene i ryggen blir fjernet, jeg satser på bedre livskvalitet!


Jeg har gått og vært konstant sliten og har vært i seng tidlig hver eneste kveld, men etter at jeg startet og gå turer kjenner jeg at jeg har mer og gi når kvelden kommer, det føles utrolig deilig og så lite utgjør store forskjeller. Mitt mål er ikke og bli supersprek og en fjellgeit, men jeg ønsker og trives i egen kropp og føle meg frisk igjen! Jeg håper bare ikke at dette er en fase som går over.

Med små endringer kan man endre hele livet sitt og det er faktisk de små tingene som betyr noe. Jeg håper dere har hatt en kjempefin dag hva enn dere har bedrevet <3 dere gjør meg vanvittig sterk og gir meg masse motivasjon hver eneste dag! jeg elsker og dele hverdagen med dere på godt og vondt! 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg