Livsgnisten og tiltakslysten tilbake <3

Jeg har slitt de siste månedene med totalt mangel av tiltak i kroppen og har utsatt det meste og rett og slett ikke orket en eneste ting! De minste oppgaver har vært store fjell av byrder som begynte å bli flere og tyngre og bære. Jeg har hørt at exrusmisbrukere har slike perioder, der en ikke får gjort noe som helst og blir bare gående i sirkel, uten resultat av noe slag, jeg har også hørt at disse periodene kan vare alvorlig lenge, så jeg har brukt den siste tiden til å pushe meg selv skikkelig, og presse meg selv til å få gjort litt og litt etterhvert, og jammen har det gitt resultater! Både i går og i dag har jeg fått gjort masse her i huset og på andre måter, og jeg har tatt tak i de tingene jeg har tenkt å ordne i flere måneder nå. Og har tilogmed startet med tømming av loftet som er fylt opp med alt vi bare har plassert bort etterhvert 🙂 så nå skal det sorteres og kastes og ryddes! Jeg har levert to lass med ødelagt elektronikk og for hver eneste ting jeg får utav huset, jo lettere virker skuldrene mine å bli, og det føles godt! Endelig føler jeg at jeg mestrer noe, og jeg gir meg ikke av ryggen som verker i takt med arbeidsmengden. Det føles godt å få noe gjort, når man i flere måneder bare gått i sirkel og ikke fått gjort noe som helst!

Jeg våknet i dag tidlig med en tanke om at jeg skulle få masse utav dagen, og jeg sitter her nå i kveld og føler at jeg fullførte dette prosjektet! Jeg har vasket og støvesugd bilen min også, og vasket mattene i den, så nå er den skinnende ren, AKKURAT slik en så vakker bil skal være <3 jeg gleder meg til å fortsette i morgen og ta skikkelig tak i loftet som flommer over med ting vi egentlig ikke behøver :). Jeg er ingen fan av bruk og kast, så jeg gir bort alt som er brukelig og som andre vil ha, og alt av klær går i container. Jeg tenker det er rart hvor mye som samler seg opp, og kjenner det er en befrielse å få bort alt skrotet som bare er i veien! Det ser ut som dette husprosjektet våres går rette veien, og snart kommer det nye vinduer Montert i huset våres også <3

Jeg ser mer og mer frem til denne fremtiden jeg har snakket om hele veien, og den blir på en måte lysere og lysere for meg. Jeg føler livet steller godt med meg nå, at jeg gjør ting som er byggende for meg selv, og at jeg lever ett sunt liv 🙂 i dag har jeg vært med bestemoren min på besøk og har kosa oss i fineværet <3 det er slike ting jeg aldri hadde hatt muligheten for om jeg fortsatt rusa meg, og jeg tenker på det hele tiden hvor heldig akkurat jeg har vært! Jeg har absolutt ingenting å klage på, og nå nyter jeg bare denne deilige kvelden i leiligheten min som er strøken sammen med massevis av fisker i akvariet og min kjære som lager pizza <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg