Livet som rusfri er bare HELT fantastisk! <3

Reklame | Ellos.no

Jeg merker at jeg blir mer og mer sugen på dette livet jeg lever, og at jeg får bare mer og mer lyst til å leve og virkelig leve på ordentlig. Før var jeg bare tilstede og pustet, men nå lever jeg virkelig the time of my life! På slike dager er alt strevet bare verdt det hele og jeg er mer lykkelig enn noengang sammen med denne merkelige familien min <3 vi har vært aktive begge to her i leiligheten våres med hvert våres prosjekt, og vi har fikset akvariet til fisken våres som ble dritbra! Huset til fisken våres blir i våres stil, og det smitter over også i hans akvarie 🙂 jeg syns det ble kjempekult! Vi skal fylle på mer vann så det blir fullt men må la fisken tilpasse seg disse nye omgivelsene først og ta det i etapper 🙂 aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville gå til innkjøp av en fisk, men sånn har det altså blitt!

Vi har også støvesugd og vasket bilen, selve gliset våres! Det var på høy tide! Men vi har som sagt vært inni en dvale så vi har gode ynskyldninger for å la ting forfalle, men nå har vi tatt ett skikkelig tak også for bilen som betyr så mye for oss allerede, og jeg har ikke en gang lappen ennå! Jeg er glad mamma stiller som sidemann, og at vi kommer oss på disse fantastiske turene hver dag som gjør at vi ikke går på veggene her 🙂 i kveld har vi vært både på bryggja og på sanden som vi har stor glede av her, og jeg gleder meg til sommeren kommer, og vi har bilen å komme oss ut dit med! Jeg gleder meg til lange dager med sol og bading <3 Det er dette som er livet folkens! Være sammen med dem man elsker, og bygge seg opp med fantastiske opplevelser sammen, bygge ting sammen og gjøre det koselig rundt seg, og å samarbeide for ting som vil glede oss i fremtiden sammen. Det blir bare bedre og bedre her hjemme og vi får det akkurat slik vi ønsker å ha det rundt oss, og det gjør ingenting at vi bruker billige løsninger og vi gjør alt arbeidet selv! Det er dette alt handler om, å bruke de småtingene i hverdagen som man liker for å bygge seg opp, og ikke la negative ting ta for mye plass. Jeg overser massevis av ting, og har blitt flinkere til å distansere meg når jeg trenger det. Vi må være egoistiske når det gjelder rusfriheten våres, rett og slett for å klare oss selv 🙂 vi må hele tiden gjøre ting for oss selv for å få en sterkere grunn under oss, så vi aldri faller tilbake. For hver eneste dag får jeg stadig større og flere grunner til å aldri bli den jeg var før, og jeg har sååå mye mer glede av det jeg nå driver med!  Jeg ønsker meg ikke tilbake, og det er det viktigste for meg. At jeg har bestemt meg inni meg og at ingenting kan forandre dette for meg.

Jeg har STOR tro på fremtiden våres sammen og jeg er glad forholdet våres er bygd på sunne og viktige verdier, og vi er bestevenner! Jeg aner ikke hvor jeg hadde vært uten han, jeg tror faktisk ikke at jeg hadde funnet dette motet til å stå imot uten han, og støtten jeg får. Da hadde jeg stått aleine mot alle, og det hadde jeg nok ikke klart. Jeg har innfunnet meg med at jeg er lett påvirkelig, selvom det var veldig vondt å innrømme for meg selv, da jeg kunne ønsket jeg kunne si at jeg var sterk og ikke lar meg påvirke av noe som helst. Jeg blir påvirket av miljøet jeg har rundt meg, av menneskene jeg omgåes og hvordan jeg lever, sånn er det bare, og nå føler jeg at jeg er på en plass der dette er sunt og trygt for meg. Endelig er jeg trygg og føler meg elsket og verdsatt og jeg er bedre rustet til å møte ulike utfordringer enn før. <3

Aldri i verden hadde jeg trodd at jeg i 2019 kom til å endre hele mitt liv, bli rusfri og faktisk finne kjærligheten! Jeg har blitt ett helt menneske igjen, på kort tid, og jeg har endret absolutt alle de tingene ved meg selv som jeg mislikte eller ikke ga meg noe positivt. Jeg har traumebehandlet meg selv for traumer som går helt tilbake til da jeg bare var ett par år gammel, jeg har fått tømme meg for så mye agg som bare har bygget seg opp i alle disse årene, og jeg har funnet min stemme. Jeg har aldri åpnet meg til noen, aldri stolt på ett menneske noen gang, og heller aldri elsket noen på ekte, og nå gjør jeg alle 3 tingene på en gang. Jeg har mer kjærlighet inni meg til alle jeg møter, og jeg bryr meg på ekte om alle rundt meg. Jeg føler jeg er født på ny og jeg nyter tilværelsen i fulle drag! Og egentlig har jeg bare sluttet å drikke og blitt kjent med meg selv på nytt. Jeg kunne ønske jeg gjor dette før, lenge før, men jeg var ikke klar før nå. Nå er jeg bare klar for å fortsette dette fantastiske livet jeg vet og er sikker på vi får!

Tusen tusen tusen takk for all støtten jeg får av dere! Jeg blir så sterk og modig og trygg av alle ordene dere sender til meg, og all støtten jeg får bare gir meg enda mer motivasjon og glede i det jeg gjør. Dere gjør det verdt det å dele mine innerste tanker! <3 dere er fantastiske!

Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg