Livet må gå videre, inntil videre

Gårsdagen går inn i rekken over de mest merkeligste dager jeg noensinne har hatt og natta har bært preg av alt som skjedde i går.💔

 

Jeg våkner i en komatilstand og merker at jeg har vært aktiv i samtlige “sovende” timer. Det er ingen tvil om at jeg er aktivert.😞

 

I dag skal jeg prøve å ikke la dette påvirke hverdagen min, som jeg alltid gjør.

Jeg skal prøve å gjøre alle disse tingene jeg pleier å gjøre med den gleden jeg pleier og ha uten at dette skal distrahere meg.❤️

 

På privaten har vi aldri hatt det bedre, det er bare disse uromomentene som står utenfor oss som gjør livet kjipt og jeg har så mange andre ting jeg heller har lyst å bruke tiden min til en ting jeg faktisk ikke kan gjøre noe med.

 

 

 


Nå må jeg prøve å stenge alt ute inntil det skjer noe mer.


La livet gå videre inntil en eventuell rettsak…

 

Hele denne opplevelsen har gitt meg mer forståelse for mennesker som føler seg jakta på av ett annet menneske, hvor ufattelig lite man kan gjøre for og beskytte seg selv og hvor ensomt det føles å stå i det.

Tankene mine går til dem som har det verre enn meg, dem som kanskje står i slike situasjoner og er aleine.❤️💔❤️

 

Jeg har tross alt mange mennesker og lene meg på og uten dem hadde jeg aldri klart alt jeg har klart til nå.

 

Nå skal jeg ta fatt på en ny arbeidsdag og fokusere på noe helt annet, det blir fint kjenner jeg.

 

Ha en fin dag venner, takk for støtten ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg