Livet kunne vært verre, alltid!

I kveld er jeg såå ferdig med denne dagen og bare gleder meg så mye til og legge meg i den deilige senga og bare lese bok lenge før jeg sovner.🤭❤️

 

Dette har vært en produktiv og effektiv “fridag” og jeg legger meg med verdens reneste samvittighet!😁

 

I morgen venter jobb så det vil bli mindre eller ingen blogging ifra meg.

 

Jeg tenker å så smått starte på den siste teorieksamen og bare hoppe i det, det er såpass mange andre ting som står på så jeg trenger tiden.

 

I helga skal vi ha åpent loppemarked og siden jeg ikke fikk vært med sist gang gleder jeg meg ekstra mye til og oppleve dette rushet åpning av loppis gir meg!🤭😁 når køen er lang lenge før vi åpner dørene, når pulsen stiger og man bare springer rundt for og gi pris på saker og man ikke er nedpå før man kommer hjem. I love it! ❤️

 

På tross av at jeg har mareritt hver eneste natt så er jeg faktisk ganske så energisk når jeg først våkner, det kunne faktisk vært verre 😁

Nå kan freden senke seg over heimen og jeg tenker ikke å rikke meg en cm resten av kvelden!❤️

Natta venner🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg