Livet er uforutsigbart – man vet aldri hva som dukker opp rundt neste sving

Været stråler ute og dette ville vært en slik dag der jeg fant inspirasjon ute! det er en slik typisk dag jeg ville kjørt rundt og tatt bilder men isteden har jeg sovet på sofaen i mange timer, og det eneste jeg har gjort har vært og kjøre noen og hentet en oppvaskmaskin. Jeg har null energi til noe og kroppen har bare streiket fullstendig. 

Jeg har de siste dagene gått med konstante smerter i rygg og jeg tror det hele handler om kulden ute. Platene og skruene i ryggen takler dårlig minusgrader og jeg ender alltid opp i samme stilling på sofaen uten å få gjort noe. Det begynner å gå innover meg hvor skadet jeg faktisk ble i fallet i 2019, og alvoret begynner å synke inn.

Kontrollbehovet jeg har over hverdagen er bare og glemme i disse periodene og jeg kan ikke planlegge dag for dag for resten av uka. En dag kan jeg være helt oppegående og en dag helt nede og må bare ta tiden til hjelp som alle sier. 

Det positive med dette er at jeg får mye tid til blogg, og bloggen har aldri vært så stor som den er nå! fortsett og dele og spre budskapet folkens, uten dere når jeg faktisk ikke ut, og kom med tips om dere vet om en facebookgruppe som passer for meg! 

Masse kjærlighet!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Absolutt ikke relatert til dette innlegget – men hvis dere ikke har sett serien Rådebank på NRK ennå må dere gjøre det! Første sesong er bra, andre sesong er sykt bra😀 Da vet du hva dere skal gjøre i helgen ihvertfall😇 Og jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg