Livet er ett komplisert prosjekt i seg selv

Heromdagen fikk jeg spørsmål om hva jeg skal ta meg til med når jeg er ferdig med alle disse prosjektene mine og svarte enkelt og greit at livet er også ett prosjekt i seg selv og det blir man faktisk aldri ferdig med 😁

Å lære seg spillereglene igjen etter å ha vært utenfor så lenge er en stor jobb og å lære seg og leve «normalt» tar tid. Jeg tror jeg for alltid vil holde på med dette prosjektet og veien blir til mens jeg går.

Jeg har vært høyt og lavt og har alltid hatt ett prosjekt eller ti på gang men nå er jeg inni en periode der jeg ikke føler at jeg må ha noe på gang for og være produktiv, jeg fokuserer på og falle på plass i dette nye livet mitt ❤️ Jeg tenkte og sette meg ned og skrive en liste over alt jeg har gjort disse Årene 😂 jeg tror jeg vil få meg ett sjokk når jeg ser alt foran meg, det er lett og glemme når man står midt oppi det. Livet har blitt noe helt annet en det jeg så for meg da jeg tok dette valget, det er rikt og spennende! 😁

Også er jeg så heldig og få lov og dele hver eneste dag med dere ❤️ Både opp og nedturer og alt imellom der 😁 det føles godt og ha en stemme ❤️


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg